سنگینی بی باری

تردید دارم

1392/11/20 15:58
نویسنده : الهام زمانی
1,144 بازدید
اشتراک گذاری

Super Cute Bunny Waving

 

باز هم سلام

امروز که رفتم مرکز ناباروری با دکتر استاد صحبت کردم.خانوم دکتر قاسمی نژاد

میگفت معمولا زوجهایی که بدون دلیل بچه دار نمیشن با iui جواب میگیرن

این حرف رو در جواب من که خواهش کردم برای انجام دادن ivf گفت

ظاهرا درصد جواب دهی به ivf و iui البته بار سوم برابر هست

کاملا امیدوارانه گفت بیا قبل از عید بازهم iui کن باوجودیکه 2 بار پشت سرهم iui انجام نمیدن ولی چون ماه اینده عید هست موردی نداره.

"اگه مرکز خصوصی بود میگفتم حتما به خاطر پول هست ولی چون بیمارستان دولتیه و دانشجوهای پزشکی اونجا هستن مطمئن هستم که حرفش کاملا علمیه."

ولی هنوز تصمیم نگرفتم برای سومین بار iui کنم. مردد هستم .

هرچند میدونم که باید این راه رو ادامه بدم. انقدر باید تلاش کنم تا به نتیجه برسه

تا بلاخره منم مامان بشم

Baby Wants Milk

 

کاش زمان بیشتری داشتم

کاش سنم انقدر زیاد نبود

گاهی میگم ول کنم و برم دنبال رویاهام ولی تو سن 34 سالگی چه رویایی؟؟

Disappointed

Cute Sad Smiley

 

حالا نمیدونم برای قبل از عید این کار رو سه باره انجام بدم یا بعد از عید انجام بدم؟؟؟؟؟؟

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان فرخنده
21 بهمن 92 13:55
سلام عزيزم IUI نه IVFدرصدش بيشتره چون جنين سه روزه ميذارند توي بدنت توي گوگل فرق بينشون را سرچ كن آگه واقعا تصميم داري بچه دار شي IVF امتحان كن
مامانی منتظرk
22 بهمن 92 19:32
آرزو دارم-
مامانی منتظر
26 بهمن 92 18:08
ای وی افو چراامتحان نمیکنی،البته تاقسمت شایدم همین ماه مامانبشی
سمیه
28 بهمن 92 16:06
الهام جون به خودت تردید راه نده .شانست امتحان کن.به خدا امیدوار باش انشاالله برا عید نتیجه گرفتی.
منتظر لطف خدا
1 اسفند 92 16:05
عزیزم معمولا میگن بعد از سه بار آی بو آی ناموفق ، آی وی اف کنین البته دکتر من که گفت یه بار یه دکتر دیگه هم گفت اصلا از همون اول آی وی اف چون آی یو آی زیاد جواب نمیده و این حرفا ولی نرمالش سه باره این بارم امتحان کن . انشالله میشه راستی یه درخواستی داشتم . میشه بیای وبم و برام توضیح بدی که آی یو آی چجوری بود .. درد داشت ؟؟ آمپولهاش چندتا بود و درد داشت یا نه ... میخوام با دید باز این کارو بکنم اگه یه وزی خواستم انجامش بدم ممنون می شم