سنگینی بی باری

حسادت فاکتور مهمیه

1392/11/13 21:26
نویسنده : الهام زمانی
591 بازدید
اشتراک گذاری

شنیده بودم که قبلا میگفتن حسودترین غده بدن رو خانومها دارن و اون هم تخمدان هست . 

واقعا باور پذیره.

وقتی ماه قبل برای بار اول iui  شدم به جاریم گفتم و همون ماه جاریم باردار شد.

خودم که این ماه برای بار دوم iui کردم و دارو استفاده کردم فعالیت تخمدانم خیلی زیاد بود .طوری که وقتی دکترم سونو کرد شوک شد و گفت شما میخوای ivf کنی گفتم نه . گفت تخمدانت خیلی فعالیت کرده من این بار داروی زیادی ندادم . گفتم خانوم دکتر از حسادت هستش .

این واقعیت داره مثلا وقتی چند تا خانوم یک جا زندگی کنند کم کم به مرور موعد پریودشون یکی میشه و این کاملا غیر ارادی هستش.

.

امیدوارم به خیر قدم نی نی جاریم منم این ماه مامان بشم . میدونم که جاریم خیلی خوشحال میشه.

خدایا رحمتت رو از ما دریغ نکن. امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کیان
13 بهمن 92 22:06
سلام من اولین بار بود وبلاگ تون و خوندم خیلی ناراحت شدم اصولا مشکل نازایی برای هر کس که باشه من و واقعا ناراحت میکنه امیدوارم هر چه زودتر اسم وبلاگ تون با اسم یه نی نی ناز عوض بشه امیدتون و از دست ندین خودتون بهتر از من با معجزات بارداری آشنایین به امید روزای خوب
پرتو
14 بهمن 92 12:16
چه جالب واقعا هم که همین طوره دوستم . انشاالله و به امید خدا این ماه مامان شی و فرشتت صحیح و سالم برات بمونه آمین
مامانی منتظر*
14 بهمن 92 19:20
انشائاله تخمدان حسودت باردارمیشه،خیلی این پستت جالب بود انشاءاله باخبرهای خوش درضمن سوالموجواب ندادیچرا؟ میبخشید گلم اره iui برای مشکلات مردانه هم هست ولی نباید تعدادش بعد از شستشو کم باشه مثلا 5 درصد اگه سرعتش (تحرک) کم باشه با داروهای خاصی بعد از شستشوی اسپرم سرعتش رو بالا میبرن خیلی ها به خاطر مشکل همسرشون iui رو انتخاب میکنند ولی برای بار اول معمولا جواب نمیده بار دوم و سوم درصدش بالا میره.
مژده
14 بهمن 92 19:58
مطلب جالبی بود امیدوارم تخمدان های شما این ماه حس حسادت و رقابتش حسابی گل کنه و شما 2قلو حامله بشید
پری
15 بهمن 92 12:40
آرزو می کنم خدای قادر متعال فرزندی سالم وصالح بهتون بده و شما رو از چشم انتظاری در بیاره وخونتون رو با قدمهای کوچولوی ناز شادتر از قبل بکنه درسته همدیگه رو نمی شناسیم ولی برای حل مشکل هم دعاکنیم
فاطمه
15 بهمن 92 15:42
ایشالله که مامان شدی