سنگینی بی باری

سیکل دوم iui

1392/10/23 10:32
نویسنده : الهام زمانی
846 بازدید
اشتراک گذاری

حس خیلی خوبی دارم امروز

امروز خدا لطف بیکرانش رو بهمون نشون داد

خدایا شکرت

ایمانم به تو خیلی زیاد شده خدایا . میدونم که حکمت تو ، مصلحتمون هست.

 میدونم بدون خواست تو غیر ممکنه من مامان بشم

 حتی اگه هزار بار iui و ivf  بشم ، اگه تو نخوای نمیشه

خدایا شکرت

امروز خبر مامان شدن یه دوست رو شنیدم

یه دوست خوب که چندین سال بود تو تب و تاب و حسرت بچه می سوخت .

خدایا شکرت که تو اوج ناامیدی هم ادم رو تنها نمیزاری

امروز رفتم دکتر و برای دومین بار رفتم تو سیکل iui

دکتر داروها رو برام نوشت که تا 10 روز اینده استفاده کنم

به امید خدا اخر ماه برای بررسی بیشتر میرم برای سونو

هرچند امروز بیشتر از هر روزی میدونم که خواست خدا بر هر چیزی ارجح تر هست

یه اتفاق جالب که امروز افتاد این بود که یه خانوم برای پانچر اومده بود ولی حامله بود

روز پانچر که میخواستن ببرنش اطاق عمل تو سونو گرافی دکتر تشخیص داد که باید ازمایش بارداری اورژانسی بگیرن و بعدش فهمیدن که بارداره

خانومه جیغ میکشید و داشت از حال میرفت . باورش نمیشد که باردار باشه.

حق داشت . چون تا جایی که من میدونم کسایی که قراره ivf بشن از یه ماه قبل قرص ضدبارداری میخورن و چند تا مونده به تموم شدن قرص ها آمپول سوپرفکت میزنن تا هورمونها غیرفعال بشن

حالا چطوری حامله شده ؟

معجزه

خدایا درمان همه دردها دست تو هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرتو
22 دی 92 19:52
معجزه مخصوص خداست و فقط اونه که میتونه سختترینها رو انجام بده خدایا شکرت . عزیزم برای دوستت خوشحال شدم امیدوارم بارداری راحتی داشته باشه . همین طور امیدوارم اینبار لطف خدا شامل حالتون بشه و دلت شاد شه دوستم الهی آمین
منتظر لطف خدا
24 دی 92 12:54
سلام عزیزم . چند تا پست آخر رو خوندم امیدوارم هرچه زودتر نتیجه بگیرید .. انشالله خدا لطفش رو از امثال ما دریغ نکنه و همه اونایی که انتظار بچه می کشن خدا بهشون بده با اجازه لینکتون می کنم اگه دوست داشتین بهم سر بزنین
پرتو
28 دی 92 21:26
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد.
م
1 بهمن 92 13:36
امیدوارم که این سیکل نتیجه بگیری عزیزم
مامانی منتظر*
10 بهمن 92 20:37
سلام،انشاءاله باخبرای خوش،عزیزم به نظرتون ای یو واسه نازایی ازنوع مردانه میسر چون مشکل ازهمسریه تعداد وکیفیت مشکل داره؟