سنگینی بی باری

اولین تشخیص

1392/9/5 11:25
نویسنده : الهام زمانی
486 بازدید
اشتراک گذاری

سال 92 عزمم رو جزم کردم برای باردار شدن.جواب ازمایش رو بردم دکتر . اولین تشخیص این بود که احتمالا پرکاری تیروئید دارم . بنابراین یه مشاوره دکتر غدد لازم بود.

دکتر خمسه متخصص غدد

یه پزشک جوون ولی با تجربه . شماره و ادرسش رو از همکارم گرفتم. مطب تو خیابان قائم مقام هست .یه مطب با 2 تا منشی.

بعد از تماس و معرفی، منشی گفت مریض های دکتر زیاد هستن بنابراین اگر عجله دارین باید بین مریض ها صبر کنین و برین تو .خوب من هم همین کار رو کردم ساعت 5 مطب بودم . خدار روشکر مریض کم بود.دکتر بعد از معاینه گلوم و دیدن ازمایشها اعلام کرد مشکلی تو تیروئید نیستو میتونم با خیال راحت اقدام به باداری کنم. بعدش یه گواهی برای دکتر زنان داد که مشکل تیروئید ندارم.

خدا رو شکر

ولی ظاهرا یه مشکل تیروئیدی هست که نه کم کاریه و نه پرکاری. بازم شکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)