سنگینی بی باری

Hmg و پروسه تزریق

1392/9/6 13:21
نویسنده : الهام زمانی
6,546 بازدید
اشتراک گذاری

 

از شب سوم 2 تا کلومیفن رو شروع کردم به خوردن تا روز هفتم که کلومیفن ها تموم شد و فرداش یه امپول hmg زدم . این امپول رو باید فقط از ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر  تزریق کنیم.

اون روز صبح رفتم سرکار طبق برنامه ریزی ، ساعت 5 که از شرکت تعطیل میشدم مستقیم به سمت بیمارستان کسری میرفتم که 5 دقیقه بیشتر با شرکت فاصله نداره.

خلاصه ساعت 5 بعد از ظهر رفتم بیمارستان و بخش تزریقات . خانوم پرستار پرسید پزشکای خومون امپول رو نوشتن؟؟؟ گفتم نــــــــــــــــــــــــــه

گفتن پس نمیزنیم .

چرا؟؟

قانونه بیمارستانه

ظاهرا تا به پزشکای بیمارستان پول ندیم تزریق هم انجام نمیشه .وای توی اون ساعت از روز ترافیک وحشتناک بود . نگران پرسیدم پس من کجا برم ؟؟

با بی تفاوتی گفتن خانوم برین کلینیک ونک

اینجا ما نمیتونیم تزریقات داشته باشیم قانونی نیست.

اینجا بود که من مجبور شدم تو این ترافیک وحشتناک برم ونک و ساعت 6 برسم ونک خدا شکر یه مطبی رو کنار یه داروخونه پیدا کردم که امپول رو برام زد ساعت 6:05 دقیقه بود یعنی 5 دقیقه دیرتر از معمول ولی خوب

                        هرکه را طاووس خواهد جور  هندوستان کشد.

بلاخره آمپول رو با تمام استرس ها زدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)