سنگینی بی باری

شروع سیکل iui

1392/9/6 11:05
نویسنده : الهام زمانی
579 بازدید
اشتراک گذاری

دوره جدید زمانی شروع شد که خونریزی شدید داشتم.معمولا دوره های من 4 یا 5 روز اول لک هست و روز به روز بیشتر میشه تا اینکه وصل میشه به روز 4 یا 5 که خونریزی شدید میشه .تا 3 روز دوره صبر کردم تا دیئاره رحم کاملا بریزه . ایندفعه فقط برای مشخص شدن کیست میرفتم دکتر . وارد اطاق سونو شدم دکترم خودش سونو کرد و گفت همه جیز خوبه . راضی هستم کیست نداری اندومترت هم ریزش کرده خدا رو شکر حالا برات دارو مینویسم.

عجیب بود من همیشه تو پروسه اول درمان رفوزه میشدم . انتظار همه چیز رو داشتم غیر از خوب بودن و شروع سیکل iui .

خدا رو شکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهنود و بهناز
6 آذر 92 11:35
بینهایت از بارداریت خوشحالم و برات دعا میکنم طعم شیرین مادر شدن رو بچشی با اجازه میخواستم خواهرانه یه راهنمایی کوچولوت بکنم وبلاگ خیلی کلی و همگانیه بهتره بعضی کلمات زنانه رو توضیح ندی با اینکه در خفا بگی این نوع نوشتن خوبه اما وقتی بخوای به همکارت یا فامیلات آدرس وب بدی شک نکن کسی خوشش نمیاد و یا اینکه چون همه چی ازت میدونن خیلی دخالت و فوضولی میکنن ناراحت نشی آبجی دوستت دارم که میگم بیا به ما هم سر بزن