سنگینی بی باری

کیست تخمدان

1392/9/6 10:47
نویسنده : الهام زمانی
607 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که برای عمل جراحی وقت دکتر میگرفتم ، دکتر بهم گفت تاریخ عمل برای زمانی باید باشه که حتما بلافاصله بعدش بیایی برای iui بنابراین 2 هفته بعد از کورتاژ برای شروع پروسه درمان رفتم بیمارستان . روز 3 دوره بودم که رفتم بیمارستان . سونوگرافی خوب بود فقط این دفعه یه کیست 2 سانتی تو تخمدان سمت راست داشتم که مجبور به مصرف قرص ضد بارداری LD شدم برای یک ماه.

قبلا که هنوز ازدواج نکرده بودم کیست داشتم . ولی خیلی وقت بود که کیست نداشتم الان بعد از این همه مدت باز هم باید قرص ضد بارداری استفاده میکردم . معمولا برام عوارضی نداشت چند روز اول استفاده کردم بد نبود عوارض معمولی مثل حالت تهوع و باد کردن دست و پا و لکه بینی شدید داشتم ولی چند روز دیگه که گذشت زانو درد و ارنج درد و درد کف پا اضافه شد و بدتر از روز قبل شد. متاسفانه التهاب پاهام انقدر زیاد شد که امکان راه رفتن نبود . رفتم داروخونه و قرص یاسمین خریدم . دکتر داروخونه خانم جوونی بود وقتی مشکلم رو بهش گفتم گفت از عوارض ld هست . نگران نشو.من 12 تا از LD هارو خورده بودم و از شب شروع کردم قرص یاسمین خوردن . التهاب پاهام بهتر شد و زانو دردم هم خوب شد ولی متاسفانه لک بینی شدید رو داشتم. فکر کنم به استروژن یا پروژسترون حساسیت دارم چون یکی از علتهای بزرگ شدن ضخامت آندومتر همین استروژن هست.

به هرحال بهد از این که 9 تا قرص یاسمین و رو خوردم دوره جدید شروع شد و برای بررسی کیست باید میرفتم سونو.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)