سنگینی بی باری

خونه تکونی

1392/9/8 12:55
نویسنده : الهام زمانی
460 بازدید
اشتراک گذاری

 انقدر خسته هستم که دیگه نمیتونم تکون بخورم .

از ساعت 7 صبح بیدار شدم و مثل کزت شروع کردم به کار کردن. این هفته قراره iui بشم اگه خدا بخواد . چون باید استراحت بکنم و تو دوره iui نمیشه سنگین بلند کرد یا حتی کار کرد امروز کلی خونه تکونی کردم. همسرم خونه نبود مجبور شدم خودم وسایل سنگین رو جابجا کنم ولی بلاخره تموم شد . شستنی ها شسته شد و دکوراسون خونه تغییر کرد.

نمیدونم فولیکول در چه وضعیتی هست فقط امیدوارم که رشد کرده باشه.دیروز داشتم حساب میکردم هزینه iui چقدر میشه؟

5 تا آمپول hmg که هرکدوم 33 هزار تومن هست. احتمالا 2 تا هم امپول hgc که روهم میشه 48 تومن. تا حالا 4 بار  سونوگرافی انجام دادم که شده 44 هزار تومن، احتمالا پروژسترون دارم که میشه 45 تومن و خود iui هزینش میشه 75 هزار تومن با تجهیزات که 25 تومن میشه و ظاهرا18 تومن پول شستشو دادن نمونه هست

حوصله حساب ندارم. دیشب وقتی رفتم برای تزریق امپول یه مغازه لباس بچه دیدم خیلی قشنگ بود . دلم میخواست لباس نوزاد بخرم ولی همسرم نزاشت. بنده خدا حق داره . دفعه پیش که این کار رو انجام دادم و قسمت نشد مامان بشم، یه لباس بچه خریده بودم خیلی خوشگل بود لباس رو گذاشتم جلوم و گریه کردم . فکر کنم به خاطر همین نذاشت که بخرم . به هر حال اونم ضربه خورده بود و براش سخت بود ولی به روی خودش نیاورد.

این دفعه سعی کردیم فازمون رو عوض کنیم.امیدوارم هرچه خیرمون هست همون قسمتمون بشه

به امید خدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)