سنگینی بی باری

استراحت

1392/10/1 17:44
نویسنده : الهام زمانی
770 بازدید
اشتراک گذاری

بی بی چک 1 : روز 24 دوره   منفی

بی بی چک 2 : روز 31 دوره   منفی

منفی .

.

.

.

 دوره جدید شروع شد و چاره ای غیر از قبول واقعیت نیست..

باید محکم باشم..

من 34  ساله هستم امسال باید عزمم رو جزم کنم برای مادر شدن..دیگه نباید نا امید بشم و درمانم رو نا تموم ول کنم.

صبح دیروز رفتم دکتر

بعد از 1 یا 2 ساعت انتظار خانم پرستار گفت که خانم دکتر ناز و مهربونم مریض شده و امروز نمی تونه بیاد به جاش یه دکتر دیگه اومد.

 با پرستار صحبت کردم که اگه اجازه بده فردا بیام و بعد از موافقت ، از بیمارستان زدم بیرون.

امروز صبح دوباره رفتم مرکز ناباروری.امروز دیگه هر طور شده باید دکتر رو ببینم .خانم دکتر نازنینم امروز صبح ساعت 7 اومده بود بیمارستان .بعد از بررسی بستری ها اومد بخش نازایی.من اولین نفری بودم که رفتم داخل مطب .

امروز 6 نفر برای انتقال جنین اومده بودن. برای همین ممکن بود به خاطر سنگین بودن کارها من تا ظهر صبر کنم.

ولی خوشبختانه چون فقط 2 نفر از 6 نفر اومده بودن و صبح خیلی زود بود دکتر اول به من گفت بیا تو مطب تا مادرهای اینده بیان وقت هست.

رفتم اطاق و از دکتر خواهش کردم که برای بار دوم  درمان رو شروع کنه ولی دکتر موافقت نکرد .

پرسید مگه چند سالته عجله داری؟؟ ؟ گفتم 34 .

یکم فکر کرد و گفت ببین من معمولا 2 ماه پشت سر هم iui انجام نمیدم تو کتابهای پزشکی نوشته شده که بعد از انجام دادن iui باید 3 تا 6 ماه استراحت بدین چون تخمدانها خیلی فعال میشن برای همین بهتره استراحت کنی .

نا امید شدم و گفتم خانوم دکتر من میترسم ماه بعد کیست بشه و تخمک ازاد نشه . پرسید مگه سابقه کیست داری؟؟

گفتم اره ماه قبل از iui کیست داشتم که شما برام LD نوشتین . گفت بزار سونو کنم ببینم در چه وضعی هستی؟؟

دکتر بعد از بررسی گفت باقیمانده جسم زرد هنوز هست. داره چروکیده میشه  این یعنی تخمک هات این ماه  آزاد شدن. پرسیدم خوب خانوم دکتر من hcg زدم. این ماه معلومه که با hcg فولیکول تخمک رو ازاد میکنه ؟.گفت نه. امکانش هست که این ماه هم کیست تشکیل بشه.

این ماه استراحت کن. اگه میتونی قرص LD بخور . خیلی عالی میشه چون پذیرشت رو برای ماه بعد بالا میبره ولی اگه اصرار داری که این ماه حتما IUI بشی حرف دیگه ای هست.

قبول کردم .

من باید ماه دیگه مامان بشم .تمام توانم رو باید به کار ببرم.

ماه پیش باید بیشتر استراحت میکردم . اگه استراحت میکردم شاید الان مامان بودم .

همین انگیزه ای شد برای اینکه بعد از رفتن به محل کارم برم پیش مدیرعامل شرکتمون تا از حالا مرخصی 2 هفته ای رو بهش اعلام کنم.

جلسه با مدیرم خوب پیش رفت . خوشبختانه ایشون موافقت خودش رو برای بهمن ماه اعلام کرد .

من باید آماده باشم.

من از خدا میخوام و میدونم چون چیز خیر از خدا میخوام پس خیرم تو اینه که مادر بشم.

این جمله رو یکی از خانومهایی که کنارم نشسته بود تو مرکز ناباروری گفت .

تو بیمارستان یه خانوم بود همراه با Doner اومده بود . ظاهرا کیفیت تخمک هاش زیاد خوب نبود.

مجبور به خرید تخمک بود .در مورد شرایط شرعیش ازش پرسیدم. گفت معمولا بعد از پانچر(گرفتن تخمک) و قبل از لقاح یه صیغه یک ساعته خونده میشه تا مشکل شرعی پیش نیاد.

بعد از چند روز هم که برای transfer اومده بود تشکیل پرونده داد و با رضایت همسر به وارد بخش جراحی شد تا نی نی هاش رو بهش انتقال بدن. از شرایظ Doner همراه داشتن سند طلاق و بچه داشتن بود.

انشالله که هر چه سریعتر مادر بشه .خیلی امیدوار و خوشحال بود.

خدایا

           خیر و خوبی رو تو سرنوشت همه بنده هات قرار بده

آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یه دوست
1 دی 92 17:53
سلام گلم ممنونم که حرفهای دلم رو خوندی . ایشالله هر چه سریعتر خبر مامان شدن شما رو بشنوم . خیلی خوشحال میشم اون روز برسه گلم
پرتو
2 دی 92 11:42
عزیزم آفرین به این همه اراده انشاالله این بار دست پر میای اینجا و مینویسی و خوشحالمون میکنی . امیدوارم به حرمت اباعبدالله به زودی حاجت روا شی دوستم آمین
ترنم
17 دی 92 19:31
من بهت پیشنهاد میدم ال دی نخور سیپترون کامپاند بخوری بهتره از همشون بهتر مارولون هست مشابهش یاسمین هست ولی مارولون یه چیز دیگه هست من 8سال ال دی و چیزای مشابهش خوردم جواب نداد پرولاکتینمم 4000 رفته بود وای با اینها و تنظیم ارامش بعد 3ماه دیگه اثری ازش نبود