سنگینی بی باری

این زخم تا ابد با منه

1392/9/4 13:34
نویسنده : الهام زمانی
304 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال رفتم درمانگاه ولیعصر.یه درمانگاه خوب و تمیز نزدیکه خونمونه. 5 شنبه بود و من خونه بودم. یه خانوم دکتر ناز و سن پایین بود . رفتم رو صندلی کذایی و همون حرفهای همیشه .این دفعه گفت خانوم نمیشه پاپ اسمیر کنم.شما زخمتون طوری هست که باید یا برین بیمارستان دی و یا بیمارستان میرزا کوچک خان.

خوب انتخاب ها : خصوصی یا دولتی؟؟

من که تجربه نداشتم ولی مطب پزشک ها رفتم . رحم و انصاف ندارن .

این دفعه گفتم برم بیمارستان دولتی.

خانم دکتر وحیدی.

یه خانم مسن و سن بالا .استاد دانشگاه . دیر میاد تقریبا ساعت 11 ولی عیبی نداره . من منتظر میمونم.

هر روزی که بیمارستان میرفتم با تاخیر بر میگشتم شرکت تقریبا ساعت 12:30 . بعد از چند دوره رفت و امد : یه پاپ اسمیر و یه نمونه برداری . نتیجه اینه که مشکوک به سرطان نیستی . خانوم دکتر گفت کاری نمیشه کرد اینجا فریز نمیکنن . شما باید بیایی مطب تا برات فریز کنم . البته اگه اصرار داری گفتم خانوم دکتر من بچه میخوام . من هرجا میرم میگن به خاطر زخمت بچه دار نمیشی . گفت نـــــــــــــــــــــــــــه . زخم ربطی به بچه نداره . شما برو بخش نازایی. بگو کارت با بخش کولپوسکوپی تموم شده.اینجا کاری نداری فقط هر 3 ماه بیا برای پاپ اسمیر.

به همین راحتی .

یعنی مشکل بچه دار نشدن من به خاطر زخم من نیست.

من این رو سال 91 فهمیدم و از سال 88 بچه میخوام .

کلافه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرتو
4 آذر 92 14:19
سلام دوستم انشاالله به حق امام حسین (ع) به زودی به خواسته دلت برسی الهی آمین توکل بر خدا امیدت و از دست نده مطمئن باش روزیه تو هم توو راهه امیدوارم بهتر شی دوستم با اجازه لینک شدین