سنگینی بی باری

هیدروسونو یا سونوگرافی آبی

1392/9/5 14:24
نویسنده : الهام زمانی
2,682 بازدید
اشتراک گذاری

وای چه تجربه تلخی

امیدوارم سر کسی نیاد.من سال 89 برای عکس رنگی اقدام کردم .قبل از عکس همه میگفتن خیلی درد داره ولی واقعا درد زیادی نداشت یعنی در مقابل هیدروسونو تقریبا بی درد بود.

چند وقت پیش که برای سونو رفته بودم یه خانومه برای هیدروسونو اومده بود. موقع سونو فقط جیغ و داد میکرد.یادمه به خودم گفتم این خانوم که برای یه سونو اینطوری جیغ میزنه ببین اگه عکس رنگی بندازه چی کار میکنه.

کاش پیداش میکردم ازش حلالیت میخواستم

اون روز کذایی رفتم بیمارستان فکر کنم روز 14 پری بود.

اولش فرستادن که سوند و دستکش و سرم رو از داروخانه بخرم، همراه وسایلم یه آمپول هیوسین هم بود که همونجا واسم زدن.بعدش که رفتم رو تخت دراز کشیدم اولش سوند رو وارد رحم کردن و بعدش هم سٍرُم رو با یه سرنگ وارد رحم کردن تا جایی که عین بادکنک باد کنه اونجاست که درد هم شروع میشه و احساس میکنی که داری میترکی جیغ میزنی از بوع بنفش .معمولا چند دقیقه بیشتر طول نمیکشه ولی حس میکنی طولانی هستش. بعدش که از تخت اومدم پایین فشارم افتاد ولی درد کم کم از بین رفت و افت فشارم هم با یه اب میوه و شکلات بهتر شد.

نتیجه : ضخامت آندومتر در بافت رحم غیر متقارن هست. یعنی بعضی جاها 5 میلیمتر و بعضی جاها 1.5 سانتیمتر هست.

خلاصه برای بررسی بیشتر و در صورت امکان بهبود وقت هیستروسکوپی و کورتاژ تشخیصی (D&C) داده شد.

قرار شد جراحی بشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)